Bi milioi pertsonak baino gehiagok bisitatu dute Gabonetako merkatua zabalik egon den 36 egunetan, eta honek eragin ekonomiko handia izan du tokiko merkataritzan: bisitarien % 28k erosketak egin bai dituzte.
Gabonetako Europako hiriburuak pandemiaren aurretik izandako zifrak hautsi ditu, 2019an baino % 20 bisitari gehiagorekin (lurraldeko bisitariak % 22 eta % 6 ingurukoak), beste autonomia erkidego edo beste herrialde batzuetako bisitariak kontuan hartuta, eta horien artean, gure aldameneko herrialdearen bisita errepikakorra nabarmendu dezakegu: Frantzia.
Donostiako festa solidario, jasangarri eta eraginkorrak ospatzeko erronka genuen, Europako Gabonetako Hiriburu izendatuak izanagatik besteak beste eta elkarteekin eta GKEekin jarduera ugari antolatuz lortu dugu, eta, era berean, 5.300 kWh aurreztu dira argiak pizteko denbora murriztuaz.
Arrakasta horrek herritarren artean zapore ona utzi du, eta datorren urtean proposamen berriekin errepikatu nahi dugu.