Tresna digitalei buruzko aholkularitza

 

Interesa duten enpresek beren negozioaren errendimendua hobetzeko tresna digitalen aholkularitza jasoko dute.

 

  • ZERTAN DATZA ZERBITZUA?

    Zerbitzua eskatzen duten sukaldaritzaren sektoreko enpresek banakako aholkularitza jasoko dute tresna digitaletan, kudeaketa ekonomiko-finantzarioaren eta erreserben kudeaketaren arloetan. Helburua da ostalaritza sektoreko enpresei laguntzea eraldaketa digitalaren bidean, erabilera hobea egin dezaten eta beren enpresetan txertatu nahi dituzten edo sartu nahi dituzten kudeaketa softwareak optimizatu ahal izan ditzaten.

  • NORI ZUZENDUTA DAGO?

    Eraldaketa digitaleko prozesu batean dauden eta kudeaketa ekonomiko-finantzarioan (Revo, Yurest, Nerón, ICG) eta erreserben kudeaketan (Cover Manager) tresna digitalen erabilera hasi edo hobetu nahi duten ostalaritzaren sektoreko enpresei zuzenduta dago zerbitzua.

  • NOLA GARATU BEHAR DA ZERBITZUA?

    Enpresaren beharrak baloratzeko lehen hitzordua ezarri ondoren, egutegi bat adostuko da aholkularitza-saioetarako. Saio horiek online edo aurrez aurrekoak izan daitezke.

    Banakako aholkularitza-zerbitzuak 10 orduko iraupena izango du guztira.

  • NOLA ESKA DEZAKET AHOLKULARITZA ZERBITZUA

    Zerbitzua online eskatzen da, orri honetan bertan aurkituko duzun botoiaren bidez, eta harremanetan jarriko gara.

Dokumentazioa eta lotura erlazionatuak

ONLINE eskaera

 

  

* Programa hau Donostiako Helmugako Turismo Jasangarritasuneko Plana (PSTD) (2022-2024) proiektuaren jardueren barruan dago. Proiektu hori Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Planaren esparruan gauzatu da, eta Europar Batasunaren Next Generation EU funtsak, Industria Ministerioak eta Eusko Jaurlaritzako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailak finantzatu dute".

faldon next turismo color pos