SmartKalea Experience: Kale Nagusitik pasatzean hiritarrek promozio bereziak lortzeko APP berria

SmartKalea Experience ekimenak Geomarketing eta Beacons proiektu pilotua proposatzen du ATPoints aplikazioaren bitartez. SmartKalea ATPoints mugikorrean instalatu daiteken aplikazioa da, herritarrek doan deskarga dezaketena, eta Donostiako Alde Zaharreko Kale Nagusian kokatutako saltoki komertzialek dituzten sustapenei buruzko informazioa eskuratzeko aukera emango diena, haien aurrean igarotzean. Saltokietan baliza edo Beacons izeneko gailu fisiko txiki batzuk jarrita daude, eta bluetooth seinaleak emititzen dituzte, saltoki bakoitzaren informazio zehatzarekin; informazio hori aplikazioan ikus daiteke pertsona eragin-eremuan igarotzean bluetooth-a aktibatuta duela, hots, denda baten aurrean.

 

Geomarketing ATPointsbaliabideak saltoki komertzialen eta herritarren artean, hots, eskaintzaren eta eskaeraren artean, zuzeneko komunikazioa eta komunikazio eraginkorra eskaintzen du: zerbitzuak (merkataritza, ostalaritza, turismoa, e.a.) eskaintzen dituzten saltoki komertzialen eta horiez balia daitezkeen azken erabiltzaileen artean.

 

SmartKalea Experience eta Geomarketing ATPoints proposamena saltokientzako marketing digitalerako tresna bat denez, SmartKaleako saltoki komertzialek estrategia komertzial berriak gara ditzakete. Beacons delakoek saltoki komertzialak ekintza teknologiko, moderno eta egungoarekin lotzen dituzte, IKTeak benetako baliabide bezala erabiliaz pertsonen eta hirien arteko elkarreragitean. Teknologia honek kontsumitzailearekin eta bisitariarekin elkarreragiten du, tokiko merkataritzarekin loturiko erosketa-esperientzia berriak sortuaz. Beacons gailuek kontsumitzailearekin elkarrizketa sortzeko eta inpaktu mediatiko handiagoa eta zuzenagoa lortzeko balio dute.

 

Baliabideak bi ardatz ditu: edukien kudeatzailea hodeian eta APP-a (ATPoints), erabiltzaileak doan deskarga dezakeena, horren bitartez jakinarazpenak jasotzeko. Aplikazioa gehien hedatuta dauden bi plataformetan erabil daiteke: IOS eta Android.

 

Bi baliza-mota daude: fisikoak eta birtualak. Lehenak, Beacons bezala ezagutzen direnak, bluetooth seinalea emititzen dute, eta saltoki komertzialetan jartzen dira. Bigarrenak, berriz, koordenatu geografikoek definituriko puntu birtualak dira.

 

Aplikazio mugikorra nahiz plataforma hizkuntza bat baino gehiagotan agertzen dira. Erabiltzaileak normalean hizkuntza bat izango du lehenetsita, baina, bistaratzeko hizkuntza hauta dezake: euskara, gaztelera, ingelesa eta frantsesa.

 

Geomarketing eta Beacons baliabideek zenbait onura eta abantaila ekar dizkieke saltoki komertzialei nahiz erabiltzaile eta kontsumitzaileei:

Saltoki komertzialak:

  • Bezeroaren esperientzia hobetzea.
  • Bezeroak errazago leial egitea.
  • Promozioak garatzea eta pertsonalizatzea aurreko erosketen arabera.
  • Eskaintzak segmentatzen laguntzea bezero-moten arabera.
  • Lokal bakoitzeko analitika eskuratzea: trafikoa, mezuen irekiera, saltoki bakoitzean egondako denbora, bistaren historikoa,…

Kontsumitzailea/erabiltzailea:

  • Informazio garrantzitsua denbora errealean.
  • Barne-nabigazioa.
  • Zerbitzu eraginkorra eta ordainketa azkarrak.
  • Eskaintzak eta deskontuak.
  • Itxaro-denbora eta ilarak murriztea.

 

Gainera, Geomarketing eta Beacons baliabideak erabiltzearekin hurbileko marketing kanpainak sor daitezke, eskaintza esklusiboak proposatu kokapen zehatzetan, hobekuntzak lortu segurtasun eta informazio kontuetan eta erabiltzaile/kontsumitzaile gehiago ezagutu.

 

Proiektua Dinycom Sistemas enpresarekin batera zabaltzen ari da; hau da, aplikazioa eta edukien kudeatzailea garatu dituenarekin. 

 

Azken Berriak

Donostia, Europako Smart hiri nagusien anfitrioia

Martxoaren 26an eta 27an, Donostia European Smart Projects Summit ekimenaren anfitrioi bilakatu zen; hain zuzen ere, ekitaldi horretan bildu ziren Smart ekosistemako agente ezberdinak, Londres, Rotterdam, Bartzelona edo Florentzia bezalako Europako 100 bat hiritatik etorritakoak, hiri adimentsuen eta iraunkorren garapenerako esperientziak, ezagutzak, erronkak eta etorkizuneko helburu giltzarriak partekatze aldera. Donostiak, Donostiako Sustapenaren bitartez, Txomineneko ekoauzoan Smart eremuan burutzen ari diren ezarpen ezberdinak erakutsi zizkien parte-hartzaileei ...

Smartkalea proiektuak altzako hondakinen erradiografia egun du

Smartkalea proiektuak Donostiako Sustapenak koordinatzen duena, kaleen garbiketa bidez biltzen diren hondakinen azterketa egin du eta hondakin ugarienak zigarrokinak direla egiaztatu du; ondoren, pipa azalak, paperezko ezpainzapiak eta snack boltsak direlarik. Hiritarrak hondakin kopurua murriztea lortzea sentsibilizatzeko helburuarekin, jasotako zigarrokinez beteriko depositu zilindriko garden bat instalatu da eta hautsontzi eramangarriak banatzen ari dira ...

Donostia Sustapenak Smartkalea proiektua aurkeztu du Europako BY&FORCITIZENS biltzarrean

Irailaren 20an Donostia Sustapenak SmartKalea proiektua aurkeztu zuen Hirien eta Eskualdeen Smart Birsorkuntzari buruzko BY&FORCITIZENS biltzarreko lehenengo edizioan, Valladoliden, Gaztela Leoneko Juntak, Valladolideko Udalak, Cartif entitateak eta ICEk antolatuta. Ekitaldiak nazionalitate desberdineko sektore publiko eta pribatuko 250 lagun bildu zituen eta Europar Batzordeko ordezkaritza izan zuen. Bertan, esperientziak, ideiak eta hiriak birsortzeko praktikarik hoberenak partekatu ahal izan ziren, ikuspegi iraunkorpean.

Donostiako Sustapeneko Smart klusterraren ordezkaritza bat Esloveniara joan da energia eraginkortasuneko jardunalkdi batean parte hartzeko Clean (Iterreg) Europear proiektuaren esparruan

Donostiako Sustapenak Energia Eraginkortasuneko ekitaldian parte hartu du MOS nazioarteko azokaren barruan, Celjen, Eslovenia, irailaren 12an. Jardunaldia Donostiako Sustapenak parte hartzen duen CLEAN Europear proiektuaren jardueren barruan kokatu zen, eta energia esparruari buruzko hitzaldi bat eskaini zuen. Bertan, Esloveniako eragile eta gaiari buruzko aditu nagusienek parte hartu zuten, eta herrialdean burutu dituzten jarduerak ezagutu ahal izan genituen, besteak beste, energia birgaitzea, energia kudeaketa edo bio isolamendua ...

Donostiak SmartKalea kale adimenduko eredua Txilera esportatu du

Donostiako enpresen ordezkaritza bat, Smartkalea proiektua koordinatzeaz arduratu den Donostia Sustapena buruzagi izanik, aipatutako proiektuarekin lankidetzan aritutako enpresa teknologikoekin batera, Latinoamerikako herrira joan da, Gipuzkoako hiriburuko Alde Zaharreko Kale Nagusian eta Altza Pasealekuan ezarritako kale adimenduko eredua merkaturatzeko. Parte hartu duten enpresek erakusketa praktikoak eskaini dituzte eta unibertsitateekin ...