logo ayuntamiento cabecera

Tokiko hiri-merkataritza

Donostiako Sustapenak, hiria eta tokiko merkataritza sustatzeko eta bertako gizartea eta ekonomia garatzeko hainbat azterlan, analisi eta ikerketa egiten ditu merkataritza-banaketaren inguruan, zehazki, tokiko enpresei eta dendei merkataritza-joera berriak hurbiltzeko eta horiek beren salmenta-estrategiak merkataritza “modu” berrietara egokitu ditzaten.

 

Tokiko merkataritza-egitura kanal anitzeko eremu batetik, jarduera ekonomikotik aztertzen duten argitalpenak; ezaugarritze sozioekonomikoa eta merkataritza-joera berriak; eta merkataritzako hiri-ingurunea. Bi aldagaiak, jarduera eta lurraldea, gurutzatzen ditugu tokiko enpresak eta dendak eta haiek kokaturik dauden merkataritza-eremuak desberdintzen eta bereizten laguntzeko.

Donostiarako merkataritza-Plan estrategikoa

Egilea: Fomento de San Sebastián

Merkataritza Plan Estrategiko hau hiriko auzoetako merkataritza-egitura aztertzera zuzenduta dago, honako alderdi hauen azterketatik abiatuz:

Tipologia: Azterketa

Gehiago irakurri...

Egia auzoan merkataritza-guneak zehazteko azterketa

Egilea: Donostia Sustapena. 

merkataritza-guneen azterketa honek auzoko merkataritza-jarduerari buruzko informazio nahikoa eskura edukitzea du xede, auzoan merkataritza-eredua zehazteko

Tipologia: Ikerketa.

Gehiago irakurri...

Amara auzoan merkataritza-guneak zehazteko azterketa

Egilea: Donostia Sustapena.

merkataritza-guneen azterketa honek auzoko merkataritza-jarduerari buruzko informazio nahikoa eskura edukitzea du xede, auzoan merkataritza-eredua zehazteko,

Tipologia: Azterketa.

Gehiago irakurri...

Txikizkako Merkataritzaren Buletina (2011ko I. lauhilekoa)

Egilea: Donostiako Sustapena

Hiriko txikizkako merkataritzari dagokion Merkataritza Egoeraren Adierazlea (MEA) 8 puntu hobetu da aurreko lauhilekoarekin alderatuta.

Tipologia: Buletina

Gehiago irakurri...

Innodenda 2010: Donostiako Merkataritza Berritzeko Plana • 2011ko apirila

Egilea: Donostiako Sustapena

“Berrikuntza”, Hiriko Bertako Merkataritzaren lehiakortasunaren ardatz nagusia

Tipologia: Ikerketa

Gehiago irakurri...

Donostiako Merkataritzako Hiri Inguruneen merkataritza-diagnosiaren • ikerketa 2011ko martxoa

Egilea: Donostiako Sustapena

Merkataritzari dagokionez, Donostia hiri orekatua da. Oso hiri erakargarria da merkataritzarentzat eta merkataritzako zerbitzuek garapen handia izan dute hiriko ingurunean. 

Tipologia: Ikerketa

Gehiago irakurri...

Txikizkako Merkataritzaren buletina (2010eko laugarren hiruhilekoa)

Egilea: Donostiako Sustapena

Hiriko txikizkako merkataritzaren jarduerak hobera egin du, baina 2011. urtearen hasieran salmentak berriro jaitsi egingo direla aurreikusten da.

Tipologia: Buletina

Gehiago irakurri...

Txikizkako merkataritzari buruzko buletina. (2010eko II. lauhilekoa)

Egilea: Donostiako Sustapena

Hiriko txikizkako merkataritza moteldu egin da oso, baina datorren epealdirako bizkortu egingo dela ematen du, sektorearen arabera.

Tipologia: Buletina

Gehiago irakurri...

Merkataritzako Ingurumen Erantzukizunaren eta Energia Eraginkortasunaren Gida • 2009ko abendua

Egilea: Fomento de San Sebastián

Merkataritzak % 20 eta % 30 artean murritz lezake argiztapenaren kontsumo elektrikoa, baldin eta osagai eraginkorragoak erabili eta ...

Tipologia: Azterketa

Gehiago irakurri...

Proyecto Piloto en Eficiencia Energética en el Sector Comercio • Septiembre 2009

Egilea: Donostiako Sustapena

Merkataritzak kontsumitzen duen energiaren % 20 aurrez daitekeela ondorioztatu da.

Tipologia: Jardunbide egokien azterketa eta gida

Gehiago irakurri...

Altza eta Intxaurrondo auzoetako merkataritza-establezimenduen hornidurari buruzko azterketa • 2009ko maiatza

Egilea: Donostiako Sustapena

Altza eta Intxaurrondoko merkataritza-eskaintza: espazioen eta sektoreen kontzentrazioa.

Tipología: Azterketa

Gehiago irakurri...

Loiola auzoko merkataritza-establezimenduen hornidurari buruzko azterketa • 2008ko iraila

Egilea: Donostiako Sustapena

Loiola auzoa ibilgailuen konponketa, etxebizitza eta industria sektoreetan duen espezializazio handiagatik nabarmentzen da batez ere.

Tipologia: Azterketa

Gehiago irakurri...

Merkataritzaren Tokiko Balioa • 2007ko abendua

Egilea: Donostiako Sustapena

Hiriko dendetan erosten duten pertsonek gehien balioesten dutena bezeroarekiko tratua atsegina izatea da, bai eta saltzailearengandik aholku ona jasotzea ere.

Tipologia: Azterketa

Gehiago irakurri...

Donostiako Enpresa Txiki eta Ertainetan (ETE) Belaunaldi Txandaketa Errazteko Azterketa eta Metodologia• 2007ko abendua

Egilea: Donostiako Sustapena

Belaunaldi-txandaketa eta enpresa-transmisioa, Donostiako merkataritza-egituraren egonkortasunari eusteko tresna estrategikoa.

Tipologia: Azterketa

Gehiago irakurri...

Donostiako Gros auzoko merkataritza-establezimenduen hornidurari buruzko azterketa • 2007ko iraila

Egilea: Donostiako Sustapena

Merkataritzak Gros auzoko jarduera ekonomikoaren % 55 hartzen du.

Tipologia: Azterketa

Gehiago irakurri...